ATTENTION: The Boards will be closed permanently on May 28th, 2014. Posting will be disabled on April 28th, 2014. More Info

Dr. Bones McCoy

Candystar

GROUP: Members

POSTS: 7804

Report this Oct. 23 2009, 11:18 pm

oooo lovely pics!!! squeeeeeeeeeeeeee!

LMAO crabs on the shore leave planet & dolphins in the sick bay! LOL

KeiraScott

GROUP: Members

POSTS: 6429

Report this Oct. 24 2009, 2:15 am

omg Candy LOL

Candystar

GROUP: Members

POSTS: 7804

Report this Oct. 24 2009, 3:30 am

Quote (MarmaladeSkies @ Oct. 23 2009, 11:33 pm)
Quote (Candystar @ Oct. 23 2009, 8:18 pm)
oooo lovely pics!!! squeeeeeeeeeeeeee!

LMAO crabs on the shore leave planet & dolphins in the sick bay! LOL

Dolphins in sickbay? WTF, where? ¿:whatthe:

us silly! us! all this squeeing...like dolphins! LOL

MrsStarbuck

GROUP: Members

POSTS: 4329

Report this Oct. 24 2009, 6:47 am

Quote (MarmaladeSkies @ Oct. 23 2009, 8:53 am)
I saw this online and I swear to God I did not make this! LOL.



That is the meanest and funniest confession I've seen in a while...

:laugh: :laugh: :laugh:

ha ha, that is brilliant!

So I need to date a man that's called....Spockticus?

KeiraScott

GROUP: Members

POSTS: 6429

Report this Oct. 24 2009, 1:06 pm

Commander Scott reporting for physical examination!

KeiraScott

GROUP: Members

POSTS: 6429

Report this Oct. 24 2009, 1:06 pm

Quote (MarmaladeSkies @ Oct. 24 2009, 4:14 am)
Quote (Candystar @ Oct. 24 2009, 12:30 am)
Quote (MarmaladeSkies @ Oct. 23 2009, 11:33 pm)
Quote (Candystar @ Oct. 23 2009, 8:18 pm)
oooo lovely pics!!! squeeeeeeeeeeeeee!

LMAO crabs on the shore leave planet & dolphins in the sick bay! LOL

Dolphins in sickbay? WTF, where? ?:whatthe:

us silly! us! all this squeeing...like dolphins! LOL

Ohhh....fine then. Continue squeeing.

Squeeeee!



Jimmy looks a lil embarrassed, but De's just happy as a clam. :)

Whats that photo? I can't see it...

Candystar

GROUP: Members

POSTS: 7804

Report this Oct. 24 2009, 3:55 pm

Quote (KeiraScott @ Oct. 24 2009, 10:06 am)
Commander Scott reporting for physical examination!

aww poor keira. they must be over working you at school.

btw...i think i'll have to bring my rabbit in to. cloudy just sneezed like 12 times in a row! never saw a rabbit sneeze before...it was kind of funny! she does this little half-hop ever time.

Candystar

GROUP: Members

POSTS: 7804

Report this Oct. 24 2009, 3:55 pm

Quote (MarmaladeSkies @ Oct. 24 2009, 1:14 am)
Quote (Candystar @ Oct. 24 2009, 12:30 am)
Quote (MarmaladeSkies @ Oct. 23 2009, 11:33 pm)
Quote (Candystar @ Oct. 23 2009, 8:18 pm)
oooo lovely pics!!! squeeeeeeeeeeeeee!

LMAO crabs on the shore leave planet & dolphins in the sick bay! LOL

Dolphins in sickbay? WTF, where? ?:whatthe:

us silly! us! all this squeeing...like dolphins! LOL

Ohhh....fine then. Continue squeeing.

Squeeeee!



Jimmy looks a lil embarrassed, but De's just happy as a clam. :)

ummmm

cant squee at what i cant see....sorry lol

BrotherofShran01

GROUP: Members

POSTS: 23344

Report this Oct. 25 2009, 4:00 pm

I see that this thread is closed?...

Candystar

GROUP: Members

POSTS: 7804

Report this Oct. 26 2009, 3:47 am

yup...come to part 3...

Recently logged in

Users browsing this forum: TheDriver, EDisConstant

Forum Permissions

You cannot post new topics in this forum

You cannot reply to topics in this forum

You cannot delete posts in this forum